tisdag 5 juli 2011

Diskriminering och mästerverk

Någon har inte lagt till Matematikhl som författare till denna blogg, därför skriver jag som inte är elev på elevernas konto. :@


Jag har inga citat jag vill dela med mig av, men jag har några fina bilder och ett filmklipp från matte-eleverna.

Vi börjar med filmklippet. Det hela utspelar sig en eftermiddag då några elever spelar ett spel där man ska vara snabb i huvudräkning, en av eleverna är lite mer exalterad än de andra..

(För er som hellre kikar på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rI2V07HkaFo )

Här kommer diverse bilder från veckorna som gått:
Detta mästerverk är gjort av Nathalie Johansson, det är inte många gånger jag skrattat så mycket som när jag såg den här bilden som är.. ful som stryk.
Våran alldeles egna Erik Saade/Mowgli. När han inte beter sig som han gör på bilden är han helt sjukt lik Erik Saade och när han klättrar i träd med ett stort smile tror man att man transporterats till indien eller var djungelboken utspelar sig.
Första dagen för Emil på Sommarskolan..



/Arg, besviken och diskriminerad handledare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar